Середа, 18.09.2019, 12:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Правила прийому учнів у 1 клас


Пам’ятка батькам першокласників

·        Любіть дитину.. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сімї.
·        Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки.
·           Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини.
·        Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
·          Відвідуйте дитячі вистави, концерти, організовуйте сімейні екскурсії по місту.
·       Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
·         Обмежте перегляд телепередач, ігри на компютері до 30 хвилин.
·         Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички і любов до праці.
·      Не робіть з дитини лише споживача, хай вона буде рівноцінним членом сімї зі своїми правами і обовязками.
·        Памятайте, що діти – не просто продовжувачі ваших вмінь, знань, здібностей. Кожна дитина має право на реалізацію своїх потенційних можливостей на власну долю.

Бажаю Вам успіхів. 

                                                 З повагою вчитель.

Анкета для батьків першокласників    

  Прошу Вас заповнити анкету, що дозволить більше дізнатися про Вашу дитину і знайти до неї індивідуальний підхід.
1.    ПІБ дитини ____________________________________________________
2.    Дата народження ____________________________________________
3.    Домашня адреса, телефон ______________________________________
4.    Дані про батьків (ПІБ, вік, освіта, місце роботи): МАТИ ______________________________________
БАТЬКО _______________________________________________________
5.        Склад сім’ї (обведіть кружечком) : а) повна; б) неповна; в) малозабезпечена; г) багатодітна; д) дитина під опікою; е)статус чорнобильців       є) чи є в дитини брати чи сестри (вказати, де навчаються, клас чи ДНЗ) ________________________________________________
6.    Чи були труднощі в дошкільному періоді розвитку дитини (важкі пологи, часті захворювання, відставання у фізичному розвитку)_________________________
7.    Чи відвідувала дитина дитячий садок? __________З якого віку? ______ Назва ДНЗ ________Чи охоче туди ходила?_________
8.    Хронічні захворювання, відхилення в органах зору, слуху, дефекти мовлення, інші особливості( травми, операції)_________________________          
9.    Які форми заохочення застосовуються вдома?____________________________
10.    Які покарання застосовують вдома?____________________________________
11.    Чи є у дитини вдома обов’язки? Які? ______________________________________________________________
12.    Як спілкується з ровесниками? (обведіть)   а) ініціативний (а); б) очікує, коли з ним (нею )заговорять; в) уникає спілкування.
13. Як реагує на зауваження дорослих? а) перемовляється; б)плаче; в)погоджується, виправляється.
14. Яким іграм віддає перевагу? а) рухливим; б)колективним; в)індивідуальним, настільним.  
15.Як швидко стомлюється дитина п в процесі роботи? Чи посидюча вона? а) може працювати довго (до 30 хв), навіть якщо робота не дуже подобається; б)може довго займатися тільки тим, що подобається; в)ні, навіть якщо справа подобається.
16. Які гуртки та секції відвідує дитина в позашкільний час? _____________________________________
17. Чи з задоволенням іде до школи? Що найбільше вабить дитину: шкільна атрибутика, звання «школяр», можливість пізнати нове?_______________________
18. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина добре підготовлена до школи? а) так;        б) ні;       в) скоріше так, ніж ні;         г) скоріше ні, ніж так.
19. Чи знає дитина (потрібне підкресліть, допишіть): а) букви;    б) вміє читати ( по складах, словами);     в) вміє лічити ( в межах ____) г) вміє додавати ( в межах _____);           д) вміє віднімати ( в межах _____)
20. На Вашу думку (потрібне підкресліть): а) дитина відповідає віковим особливостям; б)випереджає ровесників; в)має проблеми розвитку.
21. Чи є питання та побажання вчителям? _____________________________________
22. Що ще, на Вашу думку, потрібно повідомити про Вашу дитину?__________________________________________________________________        

 Дякую Вам за відверті відповіді, які Ви дали на питання анкети. Отримана інформація конфіденційна і потрібна для більш глибокого вивчення   психологічних особливостей Вашої дитини.
Рекомендації батькам щодо виховання:
1. Виявляйте свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що ви любитимете її завжди, за будь-яких обставин. Але слідкуйте за тим, щоб ваша любов не перетворилася на вседозволеність, встановіть чіткі межі дозволеного і завжди неухильно дотримуйтеся встановлених заборон і дозволів.
2. Повірте у неповторність та оригінальність вашої дитини, у те, що вона унікальна, єдина така у світі. Вона не може бути чиєюсь копією, зокрема вашою.
3. Приймайте дитину такою, якою вона є, зі всіма своїми вадами та чеснотами. Підкреслюйте її сильні сторони, але її вчинки оцінюйте об’єктивно. Оцінюйте не саму дитину, а тільки її вчинок. Частіше хваліть дитину за її досягнення, порівнюйте їх з попередніми досягненнями самої дитини, але ні в якому разі не з досягненнями інших дітей.
4. Дайте вашій дитині більше самостійності, не забирайте у неї право на помилку, адже, виправляючи свої помилки, дитина вчиться.
5. Дотримуйтесь єдності вимог у сім’ї, інакше дитина навчиться пристосовуватись і обманювати.
6. Ніколи не з’ясовуйте стосунків у присутності дитини. Виникнення дитячих неврозів має тісний зв’язок із негативною дією сварок між батьками у присутності дітей.
7. Чітко встановіть права та обов’язки дитини у сім’ї (відповідно до її віку та можливостей).
8. Не соромтеся визнати перед дитиною свою помилку чи неправоту, попросити у неї вибачення. Покажіть їй, що ідеальних людей не існує і ви теж можете помилятися.
9. У конфліктній ситуації уникайте «ти-висловлювань», замінюючи їх « я-висловлюваннями»: Ти знову розкидав іграшки! – Я так втомилася на роботі, невже мені доведеться ще й іграшки складати? Здається, це твій обов’язок. Ти знову погано їси! – Невже я зовсім не вмію готувати? Як шкода, що моя їжа несмачна…
10. Уникайте абстрактних висловів, що не описують конкретної ситуації: - Скільки разів тобі казати! - Ти знову… - Коли ж ти навчишся? - Ти все робиш не так!
11. Ніколи не займайтесь цілеспрямованим словесним вихованням. Краще покажіть дитині гідний приклад. Адже дитина на підсвідомому рівні засвоює і копіює ваші правила поведінки та моральні норми. Дитина – ваше дзеркало. Демонструйте оптимізм. Виражайте впевненість у хорошому результаті, у можливостях дитини – цим ви укріплюєте віру дитини в себе, сприяєте її позитивному ставленню до світу і оточення, зміцнюючи її психічне здоров’я. Успіхів Вам і Вашій дитині.



Наша адреса
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні сайти

Урядова гаряча лінія

Нацiональна гаряча лiнiя

Нацiональна дитяча гаряча лiнiя

Архів