Середа, 18.09.2019, 12:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Поради батькам п'ятикласників. Марченко Лідія Іванівна, класний керівник


    Поради батькам п‘ятикласників

          

1.Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, яко­мога швидше зустріньтеся і обговоріть це з класним керівником, шкільним психологом.

2.Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це клас­ного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3.Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте cкладні ситуації, разом шукайте вихід з конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях зверта­тися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступо­во: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і записувати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі, дитина  звикла до контролю з вашого боку.

    7. Основними помічниками в складних ситуаціях є терпіння, увага,  розуміння.

    8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним за­питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу. Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9.  Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність – як покарання. Якщо в дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо в дитини не все добре в школі. Намагайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень. Вони можуть привести до емоційних проблем.

10.Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас із запитаннями, пов‘язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

П. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між її інтересами і пред­метами, що вивчаються в школі Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книжки, подарувавши книжку, за якою знято фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, у домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для при­готування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли вжитті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.

Наша адреса
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні сайти

Урядова гаряча лінія

Нацiональна гаряча лiнiя

Нацiональна дитяча гаряча лiнiя

Архів