Четвер, 14.12.2017, 21:45
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

МО вчителів-філологів


Результативність і підсумки роботи

методичного об’єднання вчителів-філологів за 2012-2013 навчальний рік

 

Державна національна програма «Освіта» («Україна XXІ ст.»), концепції мовної освіти передбачають формування мовної особистості, що володіє даром слова – усного й писемного, умінням вільно, комунікативно виправдано користуватися мовними засобами під час сприйняття, створення висловлювань у різних сферах, формах, стилях і жанрах мовлення, тобто забезпечення її всебічної мовленнєвої компетенції.

Уся робота методичного об’єднання вчителів-філологів підпорядкована головній меті – допомогти вчителеві-словеснику найбільш ефективно використати свої знання у впровадженні в життя державної мовної політики.

Методичне об’єднання працювало над такою проблемною темою: «Формування компетентної особистості шляхом особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах».

Методичне об’єднання філологів налічує 5 учителів (4 учителі – спеціалісти вищої категорії, 1 – спеціаліст першої категорії), із них три мають звання «старший учитель», а Гребенюк В.Г. нагороджена почесним знаком «Відмінник освіти України».

Свою роботу вчителі спрямовують на виявлення навчальних можливостей учнів, формування в них творчих здібностей. Уся система педагогічної діяльності підпорядкована основній меті – розвитку особистості та її вихованню. Велику увагу словесники приділяють вивченню мови та літератури як об’єкту пізнання.

Педагоги багато працюють над тим, щоб предметом вивчення була не тільки нормативна складова мови (набір її правил), але й взаємозв’язки мови з духовним життям народу, щоб на уроках учні пізнавали історію, культуру, традиції, менталітет свого народу.

Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні предметів філологічного напрямку збагачує словник учнів і розвиває як усне, так і писемне мовлення та формує національно свідому, духовно багату мовну особистість.

Велику увагу приділяють словесники розвитку творчих здібностей учнів, бо вважають, що у кожній дитині природою закладений певний творчий потенціал. А свідченням цього є досягнення наших вихованців у ІІ, ІІІ й ІV етапах Всеукраїнських конкурсів та олімпіад.

Так, пошуковий загін «Криниченька» – лауреат обласного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна» – грамота управління освіти і науки  Сумської обласної державної адміністрації, Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, наказ № 2 від 08.01.2013 р. (Фесенко В.П.); пошуковий загін «Віночок» – переможець Всеукраїнської експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна» (Захарченко М.С., Яценко Л.О.)

Бездрабко Аліна, учениця 9 класу, посіла третє місце у міському етапі обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Проза» ( ІІ вікова категорія)  (Гребенюк В.Г.)

Бугай Дмитро, учень 6 класу, посів третє місце у ІІ етапі XIІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Захарченко М.С.)

Василенко Карина, учениця 10 класу, отримала грамоту управління освіти і науки  Сумської обласної державної адміністрації за зайняте ІІІ місце у третій віковій категорії обласного конкурсу творчих робіт "Я пишаюсь новою Сумщиною" в рамках обласного освітнього проекту "Рідна Сумщина". (Захарченко М.С.)

Голець Ірина, учениця 9 класу, отримала подяку КЗ «Охтирська РЦБС» за участь у конкурсі серед дорослих та школярів на кращу казку для дітей «Подаруймо дітям казку», посіла перше місце в міському конкурсі юних літераторів в номінації «Поезія» серед учасників ІІ вікової категорії, друге місце у міському етапі обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Поезія». (Гребенюк В.Г.)

Гопко Сергій, учень 11 класу, посів перше місце в міському конкурсі юних літераторів в номінації «Проза» серед учасників ІІІ вікової категорії, призер обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Проза» (Фесенко В.П.); отримав сертифікат Третіх Всеукраїнських молодіжних Ольжичевих читань (Яценко Л.О.)

Думчикова Тетяна, учениця 7 класу, зайняла третє місце  в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови; друге місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Т.Г.Шевченка; друге місце у міському етапі обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Поезія» (Гребенюк В.Г.)

            Заяц Інна, учениця  5 класу, посіла перше місце у ІІ етапі XIІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Захарченко М.С.), друге місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Т.Г.Шевченка   (Захарченко М.С.), перше місце у міському етапі обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Поезія»; перше місце у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням (номінація «Література»; здобула «Гран-Прі» в обласному літературному конкурсі «Проба пера»  номінація «Поезія» (Захарченко М.С.)

Масло Наталія, учениця 10 класу,  зайняла друге місце в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Т.Г.Шевченка   (Фесенко В.П.)

Моісеєнко Віталіна, учениця 7 класу, посіла друге місце у ІІ етапі XIІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика; перше місце  в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови; перше місце у міському конкурсі юних літераторів в номінації «Проза»; друге місце у міському етапі обласного літературного конкурсу «Проба пера»  номінація «Проза» (Гребенюк В.Г.)

           Погуляй Юлія, учениця 9 класу, посіла третє місце  в ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських олімпіад з української мови та літератури; друге місце у ІІ етапі XIІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика; перше  місце   в  ІІ етапі  Всеукраїнських  олімпіад  з  української мови  (Гребенюк В.Г.)

Пулатова Катерина, учениця 8 класу, отримала подяку КЗ «Охтирська РЦБС» за участь у конкурсі серед дорослих та школярів на кращу казку для дітей «Подаруймо дітям казку»

Учителі-філологи взяли участь у щорічній Всеукраїнській українознавчій інтерактивній грі «Соняшник-учитель». Так, Гребенюк В.Г. посіла ІІІ призове місце.   Також учителі виступили керівниками пошукових загонів Всеукраїнської  туристсько-краєзнавчої експедиції «Моя Батьківщина – Україна». У цьому році пошуковий загін «Віночок», очолюваний Захарченко М.С. та Яценко Л.О., став переможцем, представивши дослідну роботу «Народна лялька як зв’язок поколінь».

Одним із напрямків методичної роботи учителів-філологів було друкування власних публікацій у фахових журналах та на шпальтах веб-сайтів «Учительський журнал он-лайн», «Методичний портал», «Форум-урок». Вчителі систематично та ретельно вивчали передовий досвід педагогів-новаторів.  

Плідно працювали педагоги, поповнюючи навчальні кабінети. Учителями-словесниками виготовлено дидактичні та роздаткові матеріали, завдання для тематичного оцінювання, дібрано тексти для читання мовчки, скомпоновано відеотеку презентаційних матеріалів життя й творчості видатних класиків літератури. 

У цьому навчальному році на уроках української мови та літератури вчителями кафедри активно впроваджувалися різноманітні інтерактивні методи, створювалися належні умови для творчого самовираження й саморозвитку учнів – національно свідомих громадян України, виховання компетентної особистості.

Справжній учитель, на думку А.Дістерверга, навчає знаходити істину. Саме цьому й сприяють інноваційні технології, які враховують вибір методичних прийомів, здатних виявити та розвинути хист, азарт кожного учня, врахувати його вдачу, здібності, схильність до пошуку наукових знань, які йому цікаві. Школярі, здобуваючи знання, дають оцінку вчинкам, стосункам людей, явищам та процесам, спостерігають і роблять власні висновки. Адже нинішньому суспільству потрібна вільна, мисляча й активна особистість.

Сьогодення наголошує на необхідності творчого підходу до своєї справи. Педагог не повинен бути формалістом, адже кожного дня він торкається дитячих душ, збагачує їх добром, вірою, надією, любов’ю. Поділяємо думку В. Сухомлинського: «Учитель має право вчити інших, допоки вчиться сам». Не зупинятися в пошуках, творити себе, бути щасливим і дарувати щастя іншим – тільки так можна відчути задоволення від своєї праці й побачити вогники вдячності в очах учнів».

 

Наша адреса
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні сайти

Урядова гаряча лінія

Нацiональна гаряча лiнiя

Нацiональна дитяча гаряча лiнiя

Архів